Allting ser likadant ut.

Det känns inte som om jag gör någon nytta, som om alla dagar ser likadana ut.
Just nu står ju tapetsering av köket som prio ett, detta innebär att de är rörigare än vad det brukar vara här hemma och jag försöker desperat gömma undan allt för att slippa se skiten.

Men annars då? Nja dagarna ser iprincip likadana ut och jag gillar det inte alls. Lite mer omväxling tack.
Men men idag är det dags för besök hoss barnmorskan iaf, alltid lika spännande. Få prata av sig och rådfråga lite. Igår tex hade jag så ont i ligamenten att jag knappt kunde röra mig + att jag hade otroligt ont där bebisen låg med rumpan, hela huden stramade som om den skulle spricka.

Dags att slurpla i mig resten av kaffet och sedan börja göra sig ordning för skolan.

Haha Ebba fick nya trådar till sina pärlor igår, djupt koncentrerad eller vad? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0