En del ångest.

Ledigheten är över och de är väl bara att ta sig i kragen och gå tillbaka till skolan igen.
Lite panik och ångest inför det, men det beror nog mycket på att jag känner att min hjärna är inte på tipptop, jag är inte alls lika smart som gravid.
Men får försöka förstå att det faktiskt inte är långt kvar tills jag slutar och sedan är mammaledig ett helt år igen.

Det vankas renovering i köket till helgen. Panik för att välja tapeter och sådant är inget för mig och hyresvärden är inte världens snabbaste människa, han gör nämligen allt för och slippa betala ett öre trots att han lovat oss renovering i köket sedan vi skrev på kontraktet.
Måste ringa honom idag, snacka med han. Men jag fullkomligt hatar att ringa sådana samtal och paniken växer av bara tanken. (Också värre med sånt nu när jag är gravid)

Nej igår var ingen bra eftermiddag/kväll.. Så vi får väl se det så att denna dag kan bara bli bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0