En lyckad lördag.

Mina fogar klarade gårdagen utan att kollapsa helt. Underbart!
Visst gick jag inga långa sträckor och de sträckor jag gick gick i snigelfart men jag var ute hela dagen!
Besök på lekplats och besök besök i fårhagen tillsammans med min fina vän och hennes lilla bustroll.



Under eftermiddagen kom pappa och Christina på besök och vi köpte lite mat ifrån Max och satt ute i trädgården och åt. Kom inte in förrens 18 och då avslutade vi kvällen med en dusch och sedan lite lördagsmys framför filmen barnen i bullerbyn.
Helt enkelt en bra dag, och jag hoppas denna blir lika bra eftersom detta är sista lediga dagen innan skolan kör igång igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0