Nej jag har inte godkänt detta!

Vägrar sätta på värmen här hemma, nej fy tusan det är september och jag är inte redo för de dyra elräkningarna ännu. Värmeljus till tusen blir de framöver.
Inatt har jag legat och dratt i överkastet för att få på det över täcket, när jag kom upp nu imorse visade termometern att det endast var 5 grader ute och varit frost inatt. I SEPTEMBER, nej de är inte okej!

Idag blir det att gå iväg till den lilla affären som säljer begagnat och hoppas dom har en beganad mammajacka, min mage börjar nämligen frysa ordentligt för jackorna går inte på långa vägar att knäppa.

Kaffe i mängder nu, innan jag cyklar frysande bort till barnmorskan för att kolla läget hos min inneboende.

På återseende..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0