Snabbt och gott!



Pasta med tonfisk och curry.

Du behöver:
Tonfisk i olja
Ett äpple
en lök
ca 10 cm purjolök
ca 2 dl grädde
ca 2 msk curry

Världens lättaste och godaste recept som jag fick av svärmor.
Det ska gå fort som attan och vara gott och då är detta perfekt.

Hacka äpple och lök och fräs en stund.
Häll på grädden och blanda i tonfisk med lite av oljan. salta peppra och lägg i curryn. Häll avslutningsvis på lite purjolök på toppen.

Serveras med pasta, jätte gott! (Ser inte mycket ut för världen men smakar fantastiskt)


Kommentarer
Daniella - Nageltokig mamma!

ååh tack :D det ska jag testa någon dag :D

2011-09-13 19:31:39
URL: http://dellisch.blogg.se/
Sofia

ja hos dig va de skit gott men jag måste ha gjort något fel när jag gjorde det hemma alltså :O

Måste pröva å göra den igen för den är verkligen svin go!!!! :D

2011-09-13 20:51:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0