April, april!

Känner mig ungefär som Ebba ser ut på denna bild. Vet inte om Hugos förkyldning bidrar till att han sover ännu dåligare än vanligt, inatt har han nämligen vaknat och vart ledsen ca en gång i timman. Hela familjen och min syster satte oss på tåget till Allum igår, kom hem med en heldel och nästintill bara till Ebba.
(Behövligt eftersom bara Hugo fått de senaste)
När jag har gått ner något kilo till så ska jag unna mig själv något som en liten morot att fortsätta viktnedgången, ca 6 kg kvar från graviditeten nu, men ett par till vill jag ner.

Dags att mata Hugo, Godmorgon!

Kommentarer
Frida

Duktiga du! Snart är du nere på målvikt.

2012-04-01 08:19:32
URL: http://elskebarn.blogg.se/
Stina

Åh va sömn är viktigt! Hugo har hostat o vatt lessen flera nätter nu! Och oj vilken skillnad det gör på dagens energi..



Ja har ju turen att ha en sambo som är fantastisk på att laga mat, så den fronten är lugn. Däremot hatar han att baka så den biten står ja för,, med glädje! Ja kommer ihåg me Hugo hur mycket fika de gick åt så den här gÅngen vill ja va förberedd :)

2012-04-01 14:14:03
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0