En liten minisemster.

I helgen åker vi iväg på en liten minisemester. Har haft ett presentkort på hotell som måste användas eftersom det strax går ut datum. Så barnmöjligt och relativt nära, vi tar tåget till skövde! Där ska vi sova på hotell en natt och besöka stadens äventyrsbad. Gissa om Ebba ser fram emot detta?
Jag ser fram emot det med, med endel nervositet. En snart femmånaders på äventyrsbad? Hur ska det gå? Och hur ska det gå att så smidigt som möjligt få han att somna borta?
Oroar mig säkert i onödan, kommer nog gå bra men jag är rätt hemmakär kvällstid och tycker det är skönt att ha sina rutiner.

Nåväl, en liten familjesemester blir det iallafall och Ebba kommer vara toknöjd och säkert jag med när det väl är gjort och man är tillbaka hemma igen..


Kommentarer
Clara

Men va härligt det låter! Som sagt oroa dig inte i onödan det blir ju ändå som det blir. Ha det nu toppen!!

2012-04-12 11:06:05
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0