Ett besök.

 

Vi har haft ett litet minibesök av farmor och farfar från Borlänge i ett dygn. Har en tjej här hemma som njutit för fulla muggar över att få all uppmärksamhet. Fick mig ett mycket välbehövligt regnställ av min svärmor, tänk nu slipper jag bli pisseblöt varje gång vi trotsar vädret (vilket vi gör rätt ofta)

Annars har dagen bjudit på solsken och 2-års kalas för min systerdotter Nea. Resten av eftermiddagen spenderade vi på lekplatsen. Helt underbar dag som gått i ett himla tempo, precis så som jag vill ha det.

Nu ropar sängen och jag laddar inför morgondagens vaccin för Hugo, känns riktigt jobbigt eftersom han blev så dålig sist och han med största sannolikhet kommer att bli det igen. - Hua mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0