Fredag den 13:de med läkarbesök.

Fredag, och inte vilken fredag som helst utan den 13:de. Ja och jag har mitt läkarbesök denna olycksdrabbade dag. Cellförändringar och provet ska tas om av läkare. Har ju gått igenom detta med cellförändringar och operation förut och jag vill verkligen inte gå igenom det ännu en gång. Känns tuftt, blotta tanken på att nu om nån timma ligga i stolen och göra testet och sedan väntan för att se om förändringarna blivit värre.

Men vill ändå uppmana ALLA att gå på dessa kontroller så de kan upptäckas i tid och inte utvecklas till livmoderhalscancer. Vet alltför många som struntar i dessa , men varför göra det? Visst det är obehagligt som tusan och att få svar att man sedan har förändringar är ett helvete, men bättre att veta än att gå runt med det. Så gå på era kontroller!

Gosar med morgonpigga och morgonglada Hugo och försöker tänka positiva tankar, någon gång ska la det funka med antar jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0