Lite uppehåll.

Äntligen uppehåll på himlen! Det har regnat konstant i flera dagar och vart riktigt mörkt och grått. Kan säga att vädret behövdes verkligen bli bra idag eftersom Hugo fortsätter vakna var 30-60 minut.
Jag förstår inte, varför vill inte mina barn sova?
Det där med rutiner är jättenoga för oss och vi är ute mkt dagtid och Hugo sover inte sent på eftermiddagen. Vet faktiskt inte vad jag kan göra mer för att förbättra det, man får försöka gilla läget helt enkelt vilket vissa dagar är svårare än andra.
För vilken människa som helst blir tröttare av så störd sömn! Och jag är bara mänsklig precis som alla andra
(men jag tror många har svårt och erkänna sin trötthet som föräldrar) Nåväl tur i oturen att jag är så förbannat envis och inte låter lite trötthet sätta stopp för planerna, nej idag ska vi vara ute och njuta av att det inte ösregnar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0