Solsken, äntligen!

Storaklädbytar dagen! En hel gympasal är fylld med barnkläder och barnartiklar som ska säljas vidare för en billig peng. Tycker sånt är perfekt, jag menar mycket när dom är så små hinner ju inte ens bli slitet.
Ska gå dit redan runt nio och se om jag kan fynda något till bägge barnen.
Solen lyser dessutom från klarblå himmel, så att jag fått riktigt uselt med sömn rör mig inte liksom ens i ryggen idag.
Härligt! Lördag, sol och ett hopp om att fynda!
Sötnöten övar sig på att sitta, hehe men går sådär! Blir liksom lite fällkniv på honom när han faller framåt. Nåväl det tar den tiden det tar och lagom till sommaren och strandbesöken kan han nog sitta ordentligt och förhoppningsvis inte ta sig någonstans - perfekt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0