Första Augusti.

Börjar morgonen med att Ebba springer framochtillbaka mellan hallen och köket och leker med kattungen. Hon älskar verkligen katten och kommer bli förtvivlad om vi inte behåller honom.
 
Min kära syster kom hit igår och fortsatte hjälpa till och röja undan lite av allt som behövdes. Det är så himla uppskattat med hennes hjälp för det är liksom sånt jag aldrig hinner ta tag i. Jag hinner bara det viktigaste såsom tvätt, disk, dammsugning och de dagliga plocket av leksaker. Nu har jag fått hjälp att ordna i gaderober och fått ordning i hallen där det hade samlats alldeles för mycket grejer.
Som tack för hjälpen så bjöd jag på tacos! Riktigt mysigt att äta tacos en regnig tisdag till lunch, lite vardagslyx nästan.
 
Idag planerar vi in ett besök på leklandet här i stan så Ebba får härja omkring ordentligt ett tag, behövs och är alltid lika uppskattat.
 
Godmorgon!
 

Kommentarer
Sofie

Mums tacos så gott, det är ju aldrig fel! Så snällt av din syster att komma och hjälpa till,måste ju vara guldvärt!!

2012-08-01 18:39:04
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0