4 årskontroll.

Ny vecka!
 
Morgonen börjar i lite kaos då Johan tappat bort sina nycklar och självfallet är det typ mitt fel. Dåligt humör på morgonen är det värsta jag vet! Hela hemmet ser ut som om det varit krig och ingenting känns som de brukar.
Hugo sover så jag ska passa på och göra en speed-städning så hemmet iallfall ser beboligt ut. Blir så otroligt stressad när det är stökigt hemma (och jag är låååångt ifrån pedant) Känner ni lika? Hos andra bryr jag mig inte ett skvatt dock =)
 
Morgonen har bestått av 4 årskontroll av Ebba. Hon fick väl godkänt på alla tester utom synen. Måste tillbaka och göra nytt syntest, och jag håller verkligen tummarna för att de visar bättre resultat för jag vill verkligen inte hon ska behöva ha glasögon. Barn kan vara grymma och en sån enkel sak som glasögon kan ju göra så att det finns något att bli retad för. Håll tummarna åt mig okej?
 

Kommentarer
Tove Björkholm

Okej, kan tänka mig det! :) Tack, det hoppas jag med :)

2012-12-10 14:21:44
URL: http://www.tovsi.vimedbarn.se
Hanna Karlsson

Känner igen det där, blir också stressad när det är rörigt...

Svar: Ja och de blir de ju jämt här hemma med barnen (och sambon) :P
Emmelie

2012-12-11 07:03:48
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0