Borta bra men hemma bäst.

Äntligen hemma igen!
Så underbart skönt att vara på hemmaplan bland sina grejer och sedan sina rutiner.
Bilresan hem gick bra, men jag inser nu hur mycket skönare det fatkiskt är med tåg så man har möjlighet att röra på sig när barnen har spring i benen.
 
Kommer sakna snön , hela vägen hem så regnade det och här i Alingsås är det typ isbana och slaskigt värre.
Imorgon är det återigen vardag då Johan är tillbaka till jobbet, men nu ska jag ta mig tusan SOVA!
Efter dessa nätter så behöver jag det, och kan bara hålla tummarna Hugo sover mer än 3-4 timmar per natt när han är hemma igen.
Så först lite läsning av 50 nyanser av honom (Läs den!) och sedan blir det sängen.
 
Natti!
 
Njöt av vintern i Borlänge.
Några av Ebbas klappar.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0