Dags för hemfärd.

 
Nu är julen över och strax väntar en biltur på över fem timmar hem till Alingsås igen. Blir spännande och se hur resan funkar med barn som ej är vana vid att åka bil.
Längtar hem till min säng och förhoppningsvis bättre sömnrutiner från Hugos sida, för fy tusan vad lite sömn jag fått dessa dagar.
Därimot kommer jag sakna snön och vintern när jag kommer hem till slaskiga stan igen.
Synd vi inte kunde plocka med oss lite snö så vi fick njuta av pulkaåkning osv hemma också.
Dags att packa in alla leksaker och se till att man får med sig allt hem igen.
 
Håll tummarna för oss på vägen hem ;)
 

Kommentarer
Emelie, Mamma till David och Leah

Underbara bilder! :D Hoppas ni har haft en mysig jul och ett gott nytt år!

Svar: Tack detsamma =)
Emmelie

2013-01-02 23:04:33
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0