Dags för lite lugn och ro.

 
Kvällens mat är i magen och jag sitter helt trött i soffan och inväntar solsidan. Barnen har verkligen vart i sitt esse denna eftermiddag så man är aningens mör i kroppen.
Ebba har haft energi till tusen och sprungit omkring som en liten duracellkanin och Hugo har vägrat att vara på golvet och bara varit nöjd om jag burit på honom. Haha min lillasyster frågade mig hur jag orkar med dom när dom är sånna? Och att hon säkert hade fått hjärtinfarkt inom en vecka.  Och ibland känns det faktiskt som om det är nära, för vissa dagar ÄR det faktiskt tufft att vara mamma.
 
Dags att ta fram filten och invänta lite bra på tvn..

Kommentarer
Tovsi

Tack snälla du, detsamma! :) ojdå, jo det är lite segt men samtidigt så försöker jag att ta det lugnt och ta det när det kommer :) Gick dina förlossningar bra? :) Kram på dig!

2012-12-10 03:11:12
URL: http://tovsi.vimedbarn.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0