Mini jul med familjen.

Lördagsmorgonen startade redan vid halvsex men en trött mamma vägrade kliva upp ur sängen förens en timma senare. Hugo nöjde sig med det och delade mer än gärna ut massa pussar och låg på mig och myste. Den här pojken kan konsten att gosa vill jag lova. Även om han offtast bara gosar med mig så bjöd han sin moster på riktiga pussar och mys igår också.
 
Ska strax duka fram frukosten och sedan dra igång med ett röj här hemma. Klockan tio kommer mamma, pappa och syskon hit och byter lite julklappar eftersom vi inte var hemma på julafton.
Resten av dagen har vi inget planerat alls, men jag hoppas dagen bjuder på något kul och inte blir alltför lång (som den tenderar att bli när man gör morgon så tidigt)
 
På återseende kära du, - Godmorgon!
 
Det blir mycket öppnande av paket för mina små. Först födelsedag 14/12, sen julafton och nu jul här hemma. Sedan har vi ett försenat 4-års kalas att anordna eftersom Ebba blev magsjuk på hennes kalas. Tror dock inte hon misstycker? ;)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0