Och så var det återigen kväll.

Kvällen är här!
Alltid lika skönt att sjunka ner i soffan och bara vara ett par minuter. Tycker man behöver små mini pauser för att orka dagen med två barn och allt runtomkring.
Åkte till öppnaförskolan även idag med bara Hugo, alltså det är verkligen ett mysigt ställe för föräldrar och barn att umgås på. Sen är de dessutom en familjecentral så de är utbildad personal som arbetar där, perfekt om man har lite frågor om olika saker då dom har besök lite då och då av både BVC, familjerätt och andra människor som på något sätt arbetar med barn eller familjer. De kommer nog bli mitt nya ställe och hänga på 1-2 gånger i veckan.
 
Skulle bara kika in och önska er en trevlig kväll. Jag ska krypa ner under filten tillsammans med katten och ha tv-kväll framför sista Bonde söker fru och Greys!
Sov gott.
 
 

Kommentarer
maria

Mysig bild på dej och katten! Jag gissade rätt på hur de skulle gå för alla bönderna :) Ser fram emot nästa veckas avsnitt....

Svar: Trodde också de skulle gå som de går. Ja spännnande nästa vecka, dock har jag inte följt alla år så vissa kände jag inte igen :(
Emmelie

2012-12-12 23:56:46
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
Maria - mamma till Liam ☆

vilken mysig bild!

sv; ja nog tror han att han är större än vad han är allt! men jag har fått bort hans skällande nästan helt i alla fall. annars är han jättesnäll. men han kan få lite "ryck" ibland och bli arg när det inte verkar finnas någon anledning. men för det mesta ligger han och sover :p

2012-12-13 08:36:06
URL: http://fashionstars.blogg.se
Yohannas.se

Ja jag älskar den där stunden när båda barnen tillslut somnat... phu... poff ner i den (osköna) soffan och slappna av lite med en kopp the...

Svar: Haha ja de finns inget skönare än lite egentiud=)
Emmelie

2012-12-13 14:57:53
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0