Onsdag framför tvn.

Tv-kväll står på schemat med tända ljus och bara slapp i soffan, älskar onsdagar just därför. Hoppas nu bara Hugo behagar sova i sin säng tills mina tvpogram är slut.
 
Dagen blev då inte alls som planerat. Vi skulle få besök och väntade dom inom några få minuter när jag fick ett sms om att hennes son fått magsjuka i bilen på väg till oss. Himla synd men himla tur att de inte hann in hit innan de bröt ut. Fick ta dagen som den kom istället och tog oss upp till min mormor och hälsade på efter jag hämtat Ebba på dagis. Fick imponerande blickar från folk, haha en morsa som i snöstorm ger sig ut puttandes på en vagn, dragandes på en pulka och med två hundar i släptåg. Men det gick ganska smärtfritt faktiskt, och hellre att ta med alla på en gång än att behöva ge sig ut två gånger.
 
Nu kvällsmat innan det börjar på tvn..
 

Kommentarer
maria

Bonde söker fru? :)

Svar: Självklart =)
Emmelie

2012-12-05 23:58:54
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
PATRICIA - Mamma till W&N

Godmorgon fina tjej! Så roligt att du vill vara med att få en chans att synas som dagens blogg! :D
Kom ihåg att du har chans ända fram till Julafton, men gå in och kika om du blev dagens eller inte!
Stor KRAM

Svar: Absolut håller jag koll eftersom jag följer dig på bloglovin :) Hoppas på tur o minder oväder för din del idag ;) Kram
Emmelie

2012-12-06 08:01:59
URL: http://mammasangel.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0