Soffmys med Ebba.

En av de bästa födelsedagspresenterna som Ebba fick enligt mig var en hel box med de flesta av Astrid Lindgrens filmer. För 400kr fick jag hela kitet (som annars kostar nytt ca 2000kr) Några få filmer fattas men de flesta guldkornen finns med.
Så ikväll har vi myst under täcket i soffan samtidigt som vi tittat på Madicken, och helt ärligt tycker nog jag filmen är lika bra som hon. Man minns när man var liten och själv satt som klistrad framför Astrids filmer.
Så frågan är om jag ska fortsätta kika eller titta på någon annan film till fredagsmyset?
 
Hoppas ni får en fin fredag!
 

Kommentarer
Marléne - mamma till Nova och Noel

Min Nova älskar alla Astrid Lindgren filmer, utom Karlsson på taket då, han är ju så elak och läskig! ;)

Svar: Ja dom är bra. Karlsson på taket har Ebba aldrig sett och den fattades dessutom i boxen =)
Emmelie

2012-12-21 20:27:40
URL: http://noelnovasmamma.blogg.se
maria

Så mysigt! Jag älskar alla Astrid Lindgrens filmer. Förrutom Bröderna Lejonhjärta....

Svar: Ja den är hemsk, och just den filmen tror jag fattades :P
Emmelie

2012-12-21 23:46:21
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0