Vart fan är rättvisan i detta?!

Dagen började så otroligt bra.
Vi öppnade paket, åt tårta innan dagis och bara uppvaktade födelsedagsbarnet. Medan Ebba var på dagis med farmor och blev firad där av sina vänner så var jag och Hugo hemma och bakade och höll på inför helgens två kalas.
Ebba kommer hem och klagar på ont i magen (något hon gör jämt eftersom hon har något som spökar där)
Sen kräks hon över hela golvet och så har dagen fortsatt, vinterkräksjuka på sin fyraårsdag! Någon jäkla rättvisa får de la vara?
Är så himla ledsen för hennes skull, hon har pratat och sett fram emot sina kalas i veckor och nu helt plötsligt så blir det ingenting av det. Hon har mellan kräkningarna sagt att hon minsann inte är sjuk och vill ha kalas.
 
Så nu sitter jag här, hunrig men rädd för att äta eftersom jag bara väntar på att åka på skiten jag med. Magsjukor är ju min största fovi här i livet och hela vintern går jag omkring och oroar mig för att få den.
Nu får de vara nog! Tredje magsukan på fyra veckor här hemma nu, hela hösten har vart sjukdommar här hemma.
 
Lite av födelsedagspresenterna, begagnat för 50kr - som hitat!

Kommentarer
maria

Stackars liten....

2012-12-15 00:08:51
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
michaela- med syskon i magen ♥

åh nej :( stackars, stackars liten! hoppas du klarar dig..har inte varit kräksjuk sen jag var liten men med ett par kräkraviditeter i bagaget kan jag tänka mig att det inte är kul...

2012-12-15 07:57:49
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
sofie

fy det är den sämsta dagen att bli sjuk på, sin egna dag då vill man ju ha kalas och inte ligga och må dåligt.

2012-12-16 21:48:58
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Yohannas.se

Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy fasen för kräksjukan!!! Shit att den kommer varje år alltså, det är helt galet.

Svar: Ja de e fan de absolut VÄRSTA jag vet!!! Nu hoppas vi att vi är skonade LÅNG tid framöver för denna höst/vinter har det varit väldigt mycket sjukdom.
Emmelie

2012-12-17 12:34:34
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0