Annorlunda.

Satt och kikade på familjen annorlunda igår och undrar vad som får människor att skaffa SÅ många barn?
Inte kan varje barn få den uppmärksamhet dom faktiskt behöver?
Jag skulle mycket väl kunna ha en stor familj, sisådär fyra barn. Men TIO? Inte en chans och det känns mestadels kaosartat.

Borde la tänka mig för innan jag sitter och känner jag inte hinner med de två barn jag har, för tro mig det kan minst sagt ta tid och när båda barnen skriker så kan man känna sig minst sagt handfallen. Paniken över att inte kunna vara på TVÅ ställen samtidigt, tänk då när TIO ungar skriker - Hua mig...


Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Åh nä har ju inte läst böckerna, vet inte riktigt varför..hehe..Vill ju se filmerna först så jag inte vet vad som komma skall..sedan kan jag ju läsa böckerba då de alltid skiljer sig en del;)

Jisses dom har mååånga ungar dom där familjerna!

2012-02-01 08:48:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Viola

Tänker detsamma. För det KAN ju omöjligt bli samma tid för var och en med två som med tio. Men människan är ju rätt anpassningsbar så att de i fam. annorlunda inte tycker att de lever i ett kaos är nog mest för att de är för vana med det och "stängt av" typ.

2012-02-01 23:17:35
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0