Vill bara få det överstökat.

Helgen är över innan den ens hunnit börja känner jag. Och ingen nytta har jag fått gjord alls. Inför veckan som kommer så är det nog mycket med dopförberedelser kan jag tänka mig, bakning och köp av grejer till maten. Prästen ska hit på samtal med så får la skärpa till mig just den dagen ;) Ska bli så himla skönt att ha detta dop överstökat och slippa stressen inför det.

Imorgon är det dags för tremånaders vaccin för Hugo. Jag vill verkligen inte att stackarn ska behöva genomgå det och dessutom eventuellt bli dålig på köpet. Jag kommer bergis gråta lika mycket som honom för att sitta där med honom i knät och sedan höra han illtjuta av smärta och inte förstå vad som hänt är jobbigt, lägg sedan till min egna sprutfobi på det.. Hua mig.

Någon nytta har jag fått gjord idag, världens goaste söndagsmiddag. (om jag får bestämma) Ebba åt mängder av spenatstuvningen och ja Johan han åt inget alls utan köpte sig en hamburgare..Kräsen värre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0