Ibland lyckas man.

Första riktigt kalla dagen denna vinter, eller ja -5 och det är kallare än vad vid hittils haft.
Hugo sover sin första stund för dagen och stora tjejen sitter klistrad framför barnpogrammet, dags för mamman att ta på sig medans hon har chansen kanske?

Igår lyckades jag med maten vill jag lova! En riktigt god och krämig laxrätt som jag spontant slänge ihop tillsammans med dessa tillbehör.
Idag har vi lunchgäster, vi ska börja ses nån gång i veckan och bjuda varandra på lunch eftersom båda går mammalediga. Fyra ungar i huset idag då , lär höras ;)


Kommentarer
Stin

Hejsan ! Den maten ser riktigt god ut! ja vet att du är duktig på mat, för det jag åt hos dej va super.Du lyckas alltid få det att se så jädrans gott ut, med hur du blandar ihop det! Stor kram till dej!!!

2012-01-09 13:00:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0