Lite egentid hade inte varit fel.

Dagarna går så fort. Men vad gör man mer än att laga mat, ta hand om barn och försöka hålla undan här hemma? Nej jag har knappt träffat några denna veckan, bara under en eftermidddag annars har jag vart själv med barnen. Jättemysigt men skönt med lite vuxet sällskap ibland med.

Man hinner inte med så mycket mer än barnen, men det gäller att försöka ta vara på sig själv som mamma med. Önska jag fick och kunde träna så jag kunde få den timman några gånger i veckan helt själv. Att Hugo ska ha va med Johan går inte för Hugo skriker som en stucken gris varje gång han håller i honom. Sen kan ju jag dessutom inte få ut något när jag pumpar så har aldrig testat om han tar flaska.

Nåväl, inom snar framtid ska jag be mamma ta en promenad med en sovande Hugo så jag och Ebba kan gå o göra något bara hon och jag, mor och dotter-mys tror jag är viktigt. Ja att båda barnen får va lite själv med sin mamma och får ALL uppmärksamhet.

 

Fredag vänner, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0