Sista dagen innan vardagen återkommer.

Morgonbestyren är gjorda, ammning ett x antal byten av blöjor, bäddat sängar och ätit frukost OCH även hunnit göra ordning mig själv vilket inte är fy skam på sisådär  1,5 timma uppe ur sängarna. Fan jag börjar få kläm på det här med två barn nu. (Jag skrev faktiskt tre först för jag räknar liksom in min sambo där med;)

 

Sista lediga dagen, imorgon är Johan tillbaka på jobbet och jag är själv hela dagarna och på tisdag börjar Ebba på daigs mellan 9-12 igen. Vardagen kan vara rätt härlig att återvända till måste jag säga, om man nu finner rutiner att hinna med den efter nästan tre veckors uppehåll.

 

Trevlig söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0