Åh nej!

Magsjuka is in tha house!
 
Fy Ebba vaknade och spydde ner hela sängen igår kväll och sedan har det fortsatt. Maskinerna med tvätt går på högvarv och jag är nojigare än nojigast för att råka ut för smittan.
Ska städa ordentligt här hemma, ta fram mitt desinfektion medel o gå loss totalt. (Även om jag tvivlar på det hjälper)
 
Städa och fixa här hemma blir dagens sysslor. Sen kan la ni vara snälla och hålla tummarna för att vi andra slipper skiten? Jag menar det är trots allt min största fobi här i livet som jag spenderar hela vintrarna med att undvika in i det längsta.
Fy tusan säger jag bara, hellre feber i en vecka än magsjuka för en natt!
 
Den omtalade huskuren - vitpepparkorn.

Kommentarer
Frida

Håller tummarna stenhårt för att du slipper magsjukan! Och alla andra med... fy ända in i bängen för den sjukan!

2012-07-14 09:11:18
URL: http://elskebarn.blogg.se/
Anonym

Äh! Se det såhär: få det nu, så rensar du kroppen på massa skit och sen dröjer det tills du får det igen!!! :)

2012-07-14 10:08:50
Rebecca

Du kan klara dig!
Så länge du tvättar dina händer HELA tiden och barnen tvättar sina händer vid varje toabesök.
Torka alla lister och annat man tar på, tex dörrhandtag osv hela tiden , helst så ofta någon är uppe o går.
Och vid varje toabesök så rengör du toaletten ordentligt.

Även du o johan ska överdriva rengöringen då nån av er kan vara smittade.

Lycka till :)
Jag har klarat mig ifrån de 2-3 ggr pga denna överdrivna städmani även nattetid.

2012-07-14 11:37:56
URL: http://Staaaacey.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0