Besegrad av min bebis.

Försöker dagligen med maten och att amma till endast mellis. Så här är resultatet. Han skriker när han får mat i munnen och ogillar det starkt.
Burkmat går något bättre än hemlagat och vid en bra matning äter han ca 1/4 dels burk. Tråkigt eftersom jag verkligen VILL laga eget och tror att eget är bättre än burkarna även om burkar sägs vara detsamma.
Jag är inte det minsta orolig för vikten, att han inte skulle gå upp som han ska, nej för det vet jag han gör.
 
Mammig som bara den, är vid mina ben och gnäller o drar. En period som jag vet han kommer över snart men kan vara lite påfrestande när man i mitt i den.
 
Annars fortsätter sömnen som den alltid gjort, morgon gjorde han idag 04:45 och jag försökte desperat på alla sätt o vis få han o somna om till strax efter 06:00 då jag gav upp och erkände mig besegrad av min bebis på 8 månader..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0