Det kunde lika väl vart fredag den trettonde..

Idag har jag känt mig som en usel mamma.
Starten på dagen gjorde liksom att jag aldrig vaknade till liv och jag har vart så fruktansvärt trött idag så jag blivit lättirriterad.
Regnet öste ner hela förmiddagen så förmiddagspromenaden blev i full regnmundering och därmed inte direkt lång. (vilket resulterade att Ebba hade ganska mycket energi till övers)
 
Allt har gått mot mig idag, barnen har självklart vart gnälliga efter en natt med mindre sömn än vanligt och då har jag blivit irriterad på gnället osv osv en ond cirkel.
Normalt att ha dessa dagar jag vet, men får så dåligt samvete att jag vart så sur. De är ju faktiskt inte deras fel att både de och jag är trötta.
 
Nåväl, nya tag imorgon - Nu har jag nämligen köpt så jag kan starta dagen med det kaffe jag så desperat behöver.
 
Dagens stegstatus:1004 steg, klarade mig alltså med nöd och näppre (men som sagt det har ösregnat stor del av dagen)
 
Kärlek:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0