En bit på väg.

Nya rutinen är att nattetid vakna vid ca 01 och då ha otroligt svårt att somna om, att sedan göra morgon strax innan fem tycker Hugo är en strålande ide. Jag äe mindre glad i hans nya rutiner, man tycker ju nämligen att det snarare borde ändras åt det bättre hållet än sämre när han närmar sig nio månader.
 
Fortsätter med städet idag, hade nämligen en snäll syster och snäll mormor som kom och hjälpte mig påbörja röjet här hemma igår. Min gaderob som innan slängts in grejer i är nu fint organiserad tackvare syrran. För jag är sån som gömmer saker i skåp, raddar upp saker kring väggarna och är allmänt oorganiserad helt enkelt.
 
Får se hu mycket det blir gjort idag och om jag kan hjälpa till lite mer. Igår var nämligen Hugo övertrött och mer mammig än annars. Så att lägga ifrån mig honom eller att låta nån annan underhålla honom kom inte på frågan.
 
Såhär ser det ut på morgonen, Hugo börjar åla omkring till diverse saker för att sedan komma o vilja bli upplyft snarast möjligt.

Kommentarer
Sofie

Nej fy de nya rutinerna Hugo har kommit in i lätt inte alls roliga! Hoppas ni kan vända dem igen sp han sover hela nätterna!!

2012-07-31 21:55:39
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0