En perfekt sommardag!

Tar vara till tusen på varje dag då solen visar sig. Okej ingen sommarvärme direkt men runt 20 grader och lagom för Hugo.
Skulle haft stegräknaren på mig igår för jag gick nog runt hela staden.
Först på morgonen tog vi oss en promenad till en fårhage där hundarna fick springa av sig ordentligt innan det blev för varmt. På vägen hem hade jag en Ebba som var fly förbannad och gallskrek kontant hela promenaden hem. Då gäller det att andas och räkna till tio vill jag lova, eller att bara stänga av totalt utan att få bryt. När hon väl bestämmer sig för att hon inte vill gå hem och samtidigt är hungirg ja då jäklar kan hon va som ett litet monster att ha och göra med ;) Nåväl efter en stor portion mat på hemmplan igen så var hon sig själv igen.
 
Packa mellis och promenarade till andra sidan stan och stranden, där spenderade vi ytterligare några timmar och vips så var dagen slut - SÅ ska ett sommarlov och en sommardag se ut!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0