Ett rött litet hus.

Känner mig ganska utvilad och det är ta mig tusan inte ofta det händer vill jag lova. Kaffet är i magen och jag börjar känna mig mer och mer som en människa.
Mellan skurarna idag får vi se till att hitta på något utomhus, är den svenska sommaren bara uppe i norr tro?
 
Längtar efter att dra på mig bärselen o ta med mig Ebba o hundarna o leta kantareller i skogen. Ja för jag har minsann sett att de första har kommit upp.
Nån gång i livet ska jag bo i ett rött litet hus utanför stan, ännu närmare till skog och utan stora vägar omkring.
Gillar landet, möjligheten till att ha fler djur och vetskapen att man kan öppna dörren och låta barnen leka på gräsmattan utan att behöva orora sig för bilar.
 
Tur man bor nära sjö, skog o allting ändå. Gångavstånd för oss utan körkort ;)
 
 
Ett av de fina platserna vi besökte utanför Borlänge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0