Inga hallon men trevligt ändå.

 
Det blev inga hallon. Jag hade sett framför mig hur jag plockade hela den medhavna burken full, dock hade nog för många personer hittat till denna plats. Sen var jag nog även lite väl tidigt ute då de flesta inte hade blivit röda ännu. Räckte så barnen fick stå och plocka o äta några i vilket fall som helst.
Och en långpromenad blev det och Ebba fick ännu en dag sällskap av sin allra bästa kompis Nova. Om några veckor får jag ge det ett nytt försök och hoppas på bättre tur då.
 
Dags att lägga Ebba sedan blilr det slappt i soffan med djuren medan Johan är iväg med grabbarna och har skoj.
 
Stegstatus: Råkade nollställa den efter 14800 steg..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0