Om att ta vara på tiden.

Det handlar om att ta vara på den lilla lugna stund man kan få som tvåbarnsmorsa känner jag. Ja som igår tex, Hugo sov middag och Ebba hade som vanligt energi till tusen. Tog mitt kaffe, en tidning och satte mig på altanen och lät  Ebba leka för fulla muggar på egenhand här utanför. (Något som hon inte är vidare bra på) Men 5-10 minuter i lugn och ro kan vara allt som behövs, ja som en liten paus från allt en stund.
 
Skulle behöva ett par minuter nu käner jag, klockan är bara halvsju så det bådar la inte gott inför resterande dagen ;)
 
Så tio minuter senare var det fullt ös igen, gäller att ta vara på de få minuter man får ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0