Solsken, äntligen!

Yay, jag vaknar och jag ser solen! Inte endast gråmulen himel utan faktiskt SOL!
Hoppas det får vara kvar så vi kan vara ute hela dagen och ta med oss lite lunch och äta ute.
Sommaren har liksom inte riktigt infunnit sig här i Alingsås alls detta år, och nu är det ju Juli och jag tycker det är på tiden att den kommer för att stanna.
 
Jag har övertalat Johan här hemma att köra lite styrkeövningar ett par gånger i veckan. Haha kommer trots gymkort aldrig iväg. Tids nog antar jag, får se om min kära sambo håller sitt löfte..
 
Bilder från vår enda sommarvecka i Maj..

Kommentarer
Mamman till L & L

svar: Åh tack :) Skönt att höra att det inte bara är jag som tappar hår, även om mitt verkar vara rätt extremt, för allt faller liksom av på samma ställe.

2012-07-03 22:33:53
URL: http://vimorina.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0