Stressig start på veckan.

Ny vecka och nya tag eller vad säger man?
Ska börja med att ringa försäkringskassan eftersom något blivit riktigt galet denna månad och jag fått endast 1500kr.
Pengar har sån otrolig stor betydelse och jag bara känner stressen inför om dom inte kan hjälpa mig, de är ju inte kända för att vara så sammarbetsvilliga på de stället.
 
Måste börja göra ett flyttstäd här, för det är så otroligt stökigt trots att jag lägger minst 1 timma om dagen till städning. Antar att djuren gör att det blir otroligt mycket stökigare än innan, annars hade jag ju inte dammsugit varje dag tex.
Älskar mina hårbollar men de enda minuset med djuren är just dessa hårstrå som är preciiiis överallt.
 
Makeover på dom kanske? Hehe nej skämt o sido men en dusch till dom var och ordentlig genomborstning!

Kommentarer
Amse

flyttstäd?

2012-08-03 17:17:28


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0