Tur, jag? Nej skulle inte tro det.

Har städat som en idiot idag för att få bort spylukten från huset. Tvättat ett x-antal maskiner tvätt och återigen städat.  (inte för det märks så mycket konstigt nog men)
Ebba är piggare iaf, hon har sovit middag idag vilket inte hör till vanligheterna men hon har även tjatat om att hon minsann inte har någon att leka med.
 
Smet iväg med hundarna och Hugo o tog mig en vända i skogen med mamma för o leta kantareller, kom hem med ett litet fynd faktiskt. Blir galen av att bara va inne men i skogen smittar jag ju ingen annan stackare.
Väl hemma igen så börjar jag må illa, och ni kan ju lista ut resten.. Jag klarade mig inte från magsjukan! Nu håller jag verkligen tummarna att det istället blir ordentligt mild variant för min del. Ja för min största fobi här i livet är magsjukan.
 
Ebba fick välja mat - rosa pannkakor till henne. (som hon iofs bara tog en tugga av men allt är bättre än inget)
 
Ett försök att få tiden att gå.
 

Kommentarer
Lilyfoto (Sandra)

Halloj!
Söt blogg och fina bilder ♥

Vad pysslar du med en dag som denna?
Kram

2012-07-15 14:27:42
URL: http://lilysrum.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0