Dags att ta tag i saker.

Nu är det snart dags att ta tag i träningen, jag måste verkligen få upp konditionen och iaf göra ett försök till att strama till kroppen en aning. För visst har jag gått ner alla de 25kg jag gick upp och väger nu tillochmed lite mindre än innan jag blev gravid med Hugo men jag är som en bulldeg i hela kroppen.
Lite mer långa promenader och ett försök att faktiskt besöka gymmet eftersom jag trots allt betalar stora summor varje månad för det.
Snart kan Hugo sitta helt utan att man oroar sig för att han välter o då kan jag ta med honom o ha han sittandes, för Johan är ju i väg på jobbet på veckodagarna tills strax innan 19-tiden så utan barn kan jag inte komma iväg.
Tur jag har hundarna som kräver lite promenad varje dag och sen ska jag börja köra lite enkla men effektiva magövningar hemma med.
 
 

Kommentarer
Stina

Plankan och utfall är grymma o lätta övningar!!! Smidiga att göra hemma och går fort

2012-06-29 15:50:24
URL: http://Stinaohugo.blogg.se
Emma

Tjoho!
Kör plankan varje dag, 3 x 1 minut så kommer du bli sjukt stark i hela kroppen!

http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/
Denna blogg har jättebra tips på mamma & hemma träning :) Lycka till!

2012-06-30 12:47:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0