Dags för avfärd.



Då var det dags att försöka rymma det sista i vår knökade resväska. Det behövs mycket för fyra personer på 4 dagar. Ser inte fram emot själva tågresan, att få plats med väskor, vagn och bilstol. Att underhålla barnen i fem timmar innan vi tillslut är på plats. (Om det inte blir förseningar då vilket jag alltid brukar dra på mig)
Att resa och åka iväg stressar mig otroligt mycket, vet egentligen inte varför. Men känslan att inte vara hemma och inte ha samma rutiner gör mig lite orolig.
Nåväl att komma hem ifrån resan är alltid lika skönt, och väl på plats brukar man uppskatta miljöombytet.

Hoppas kunna uppdatera som vanligt, annars finns jag på instagram lite då och då emmgus86.
Dags att ta Hugo som ålat iväg och tagit Ebbas kotte, ja kottar inomhus - det var det där att barnsäkra hela huset ja..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0