En glad nyhet.



Föresten, jag har ju glömt att berätta att mina prover jag tog visade att jag slipper en operation igen! Visst jag har fortfarande cellförändringar men de har inte blivit värre och jag slipper genomgå den operation jag gjort en gång förut.

Viktnedgången då? Jodå jag va nere under 60 sträcket förra veckan, men efter denna veckans otroliga slarv så tror jag garanterat jag lagt på mig istället för att tappat.
Vart tog karaktären vägen? Har man väl börjat fuska är det lätt att fortsätta. Jag får ta mig själv i kragen, men det är så svårt nu och motivationen är inte på topp eftersom jag trots allt väger som jag gjorde innan senaste graviditeten.
Nåväl tids nog kanske...

Kommentarer
Frida

Oj så skönt att du inte behöver göra en ny operation.



En vecka är ingenting. Ta nya tag denna veckan så ska du se att du snart är på din målvikt! Kämpa på!

2012-06-05 15:00:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0