En sak mindre och göra framöver.

Vi fick gjort lite nytta här hemma igår. Ni vet sådant man bara skjuter upp hela tiden.
Plockade äntligen in vinterkläderna ifrån hatthyllan för där behöver dom knappast hänga och ta plats (även om jag fuskade o lämnade kvar en del vantar och mössor)
Fick burit ner lite för små kläder till källaren och även ordnat lite på gården vilket innebär lite mindre hyra i slutet av månaden.
Och äntligen har vi börjat ordna på uteplatsen!
Med blommor, och jordgubbar. Ja fortfarande grejer kvar att göra men vi är en bit på väg iaf. Pelagonier, när fan blev det okej att köpa dom om man inte är över 65 bast? Tydligen väldigt lättskötta enligt min mamma så det fick bli dom och helt ärligt tycker jag dom gjorde sig fint i de där gamla krukorna.
Nu väntas bara att köpa lite nya möbler och kanske ett gäng blommor till, frågan är bara när jag ska ha tid att sitta där ute?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0