Grå himel igen.

Tur vi var ute på utflykt igåt för idag är det återigen grått på himlen..
Frukosten är intagen och barnen i bullerbyn rullar på tvn, helt okej när hon vill se på Astrids mysiga filmer istället för allt hysteriskt tecknat barnpogram som går nuförtiden på tvn.
 
Vi har haft en tuff natt, redan runt 23 började Hugo strula o låg o vred o vände och skrek. Någon gång vänder det intalar jag mig själv. Men nattetid när allt man vill är att sova är det svårare att tänka så. Ebba har också strulat, har hört henne prata om diverse grejer inatt och gråtit. Ja hon var minsann hungrig och natten till igår ville hon upp och blåsa såpbubblor.. Mina barn och sömn säger jag bara....
 
Bilder från gårdagens utflykt med sällskap av Anni o lille Melvin.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0