Likheter.

När lillebror för en gångsskull sovit okej och inte skrikit sig igenom halva natten, ja då har jag sovit dåligt pga en mjölkstockning..
Ja det är nog inte helt stopp men det har värkt och hindrat mig från att sova ordentligt. Varm vetekudde på så hoppas vi det gör susen så det inte blir helt stopp och därmed mycket värre.
 
Torsdag idag redan, veckan har gått otroligt fort ju. Längtar efter helgen då vi kan hitta på lite saker hela familjen. Johan jobbar ju så sent så jag är ju själv med barnen hela dagarna under veckorna.
 
Hugo o Ebba har börjat bli så himla lika slog det mig häromdagen, tycker ni inte?
 

Kommentarer
Frida

Wow! De är ju verkligen jättelika!

2012-06-28 07:21:03
URL: http://elskebarn.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0