Man känner tröttheten bättre.

Nu börjar jag tröttna på regn, knappt en solig dag har vi haft på väldigt länge. Som jag sagt förut så gör regnet att jag verkligen känner hur trött jag faktiskt är av lillemans fortfarande dåliga sömn.
Han är dessutom fortfarande inte helt okej i örat så idag blir det att ringa barnmottagningen återigen.
 
Jag är inte någon pysselperson för fem öre så tips på vad man kan göra med en 3,5 åring inomhus när regnet öser ner?
En tanke är ju såndär trolldeg, och det kan tilloch med jag ordna tror jag.
 
Regnstället på och ut och hoppa vattenpölar lär det ju bli av dagen. Fast tror snarare våtdräkt och snorkling skulle vara mer lämpligt i detta ösregn.
 
I Borlänge hade vi iaf uppehåll den mesta av tiden...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0