Vår första helg i Juni.

Dålig uppdatering men vi har ju haft besök av Johans syster Ahnna och hennes pojkvän Faim som kommer ifrån sydafrika.
Helgen har känns lång och vi har hunnit med mycket.
Igår var vi utomhus hela dagen och avslutade kvällen med otroligt god grillad mat.
Idag bar det iväg till Liseberg redan i förmiddags och där har vi vandrat åkt och skrattat hela dagen. Tänkte först tagit med mig vagn till Ebba, men nej ungen är otrolig hon har gått hela dagen från 10-19 utan att klaga en enda gång på trötta ben.
Det var en nöjd tjej som somnade nyligen vill jag lova, och här finns en morsa som är helt slut efter helgen och skulle kunna somna sittandes.
Och hur gick det med engelskan? Mja jag undvek in i det längsta att prata eftersom jag är så grymt obekväm med det (trots att jag faktiskt kan) Några meningar blev det dock eftersom vi gick tillsammans medan Johan o Ahnna var iväg och åkte karuseller.

Hoppas eran första helg i Juni vart lika fin som vår<3




Kommentarer
Clara

Va mysigt det ser ut!

2012-06-04 06:52:00
URL: http://cklaris.blogg.se/
Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Så himla kul med Liseberg!! Vill med åka dit! :)

2012-06-04 13:52:16
URL: http://alicesmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0