Konsten att stanna upp och njuta.

Hur kommer det sig så att man så lätt blir hemmablind?
Jag menar när jag var yngre så ville jag ifrån Alingsås, denna staden var för liten för mig. Nu uppskattar jag den lilla caféstaden massor!
Allting inom räckhåll, affärer, sjöar och skogar. Ån som ringlar sig genom staden och alla små fantastiska trähus.
Nej man borde andas och faktiskt se hur fint man har det.
Och ibland (inte ofta men ibland) Så försöker jag verkligen komma ihåg och titta på allt istället för att i all hast stressa vidare..


Precis nära oss, bakom det gula huset ligger vårat lilla minihus som vi hyr =)


Kommentarer
Clara

Du har så rätt, det är verkligen fint!

2012-03-06 06:12:54
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0