Min älskade flicka.

Mitt lilla toktroll. Kan ibland få så otroligt dåligt samvete för att man inte hinner med henne på samma sätt som innan Hugo kom.  Hon får ju dela mig med en annan. När Hugo sover så är det tusen saker som ska göras, det ska plockas, diskas osv osv. Visst leker vi men ibland sitter man jämte och tittar när hon leker. Jag vill ha ett par timmar då och då då jag är 100% för henne, då hon slipper dela mig med lillebror. En dag då vi tjejer kan hitta på något.  Pga ammningen går ju det inte, men en eller två timmar borde gå att lämna ifrån sig matvraket på en promenad eller något.

Älskade Ebba , tänk att det är tackvare henne jag är där jag är idag. Annars hade säkert mitt liv fortsatt med all skit som var tidigare.

Jag har henne att tacka för livet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0