Ögoninflamation var det här.

Allt ska in i munnen på denna lilla krabat, och det dreglas något kopiöst. Kan inte minnas Ebba höll på såhär, vet med mig att jag inte behövde använda sånna där dregglisar på henne alls. Men till denna kräk/dreggel kille så går de åt i mängder.
Gud vad jag älskar denna lilla människa, han är ett sånt otroligt charmtroll så ni anar inte. Nästan alltid nöjd och smilar upp sig till de allra flesta.

Sötnöt, men som jag sagt innan: Tiden går för fort!
Stackarn har dessutom åkt på ögoninflamation nu, hoppas det är över snarast!


Kommentarer
Viola

Åh stackarn :/



Det där med dregglet varierar verkligen, märkte jag med när mina var mindre. Leon var liksom konstant blöt antingen av dreggel eller kräk, men aldrig Lea.

2012-03-10 23:15:40
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0