Vi får hålla ut.

Hugo ligger och tjattrar med en bitring i munnen och Ebba tittar på barnpogram, morsan sitter och dricker sitt indokaffe och hoppas denna dagen kommer gå LIIITE fortare än gårdagen. För fy tusan tiden stod still igår, var ute på ett par promenader och en sväng till affären men annars var vi nästan bara hemma.
Jag är en sån människa som måste hålla igång och göra saker för att må bra, att sitta hemma och slappa gör mig rastlös.
Så idag får jag ta för mig och göra något (bortsett från de där vanliga sysslorna som städning osv som ALDRIG ändå tar slut, bara att inse detta hemmet blir aldrig helt rent)

Och håll ut, våren lovas komma till helgen igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0