Vilket konstverk

Kan man annat än le när man får ett sånt här konstverk av Ebba ifrån dagis?

Haha hon är lika kreativ som mig (dvs inte mycket alls) Känner igen mig själv så i henne. Har inte ro i kroppen att sitta och pilla med småsaker utan tycker bara det är skoj ett tag för att sedan tröttna och slänga eller lägga tillbaka något halvfärdigt. Nej det är mer fart och fläkt på Ebba.. Visst kan hon uppskatta pyssel men allra roligast är nog att härja runt i skogen.

Hugo sover redan och Ebba är med Johan och köper fredagsmys. Eftermiddagen spenderade vi ute på lekplatsen med medhaven mellis, åh vad jag älskar dessa soliga dagar!


Kommentarer
Augustifamiljen

Haha, så söt. Annars brukar ju barn hitta en jäkla massa prylar att ha i sina burkar :)



Säg inte sådär förresten.. Vår dotter vägde 4026g när hon föddes och jag vill helst INTE att sonen ska väga mer. Gulp alltså om det är så det blir. Har ju också varit större den här gången redan från början nämligen, så jag hoppas innerligt att det börjar vända snart ;)

2012-03-23 23:19:28
URL: http://augustifamiljen.blogg.se/
Stina

Hugo är exakt likadan! Han e verkligen ingen oysselkille,, dock e ja en pysselmamma men ja får alltid ge mig tillslut.



Ja, is e min last. Likadant me Hugo dock mycket värre då. Känns som en ok crawin trots att de inte alltid går att få tag på o de e ju en färskvara om man säger så!!



Hmmm, du kanske vill sätta ihop något litet klädpaket för några 100lappar o skicka på posten?

2012-03-24 00:32:45
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0